Allergenenbeleid

  1. Identificatie van allergenen:

    • We erkennen de ernst van voedselallergieën en identificeren de volgende veelvoorkomende allergenen:
      • Gluten
      • Melk
      • Eieren
      • Pinda's
      • Noten
      • Soja
  2. Etikettering:

    • Alle verpakte of bewerkte voedingsmiddelen in onze winkel worden duidelijk geëtiketteerd met de aanwezigheid van allergenen.
    • Indien van toepassing worden mogelijke allergenen vetgedrukt weergegeven in de ingrediëntenlijst op het etiket.
  3. Bewustwording van personeel:

    • Al ons personeel wordt getraind in het herkennen van voedselallergenen en het belang van het voorkomen van kruisbesmetting.
    • Personeel is op de hoogte van de mogelijke aanwezigheid van allergenen in voedingsmiddelen en kan klanten hierover informeren.
  4. Kruisbesmetting voorkomen:

    • We nemen strikte maatregelen om kruisbesmetting tussen voedingsmiddelen te voorkomen.
    • Snijgereedschap en werkoppervlakken worden regelmatig gereinigd en apart gehouden voor allergene en niet-allergene producten.
  5. Klantcommunicatie:

    • We voorzien klanten van duidelijke informatie over allergenen in onze producten.
    • Informatie over allergenen is beschikbaar op ons etiketteringssysteem, onze website en in de winkel zelf.
  6. Continue evaluatie:

    • We evalueren regelmatig ons allergenenbeleid om ervoor te zorgen dat we voldoen aan de meest recente voedselveiligheidsnormen en klantbehoeften.

Dit beleid is bedoeld om de veiligheid en tevredenheid van al onze klanten te waarborgen, inclusief degenen met voedselallergieën. We streven ernaar om een omgeving te creëren waarin iedereen met vertrouwen kan winkelen.

Voor vragen of opmerkingen over ons allergenenbeleid kunt u altijd contact met ons opnemen.

Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie ook?

Wij bezorgen alleen in Middenmeer (Noord Holland). voor andere plaatsen is bezorging helaas niet mogelijk.

Hoelang moet mijn maaltijd opwarmen?

De maaltijden moeten 20 minuten op 180 graden in de oven. In de magnetron is dit 3 minuten.

Is alles iedere ochtend vers?

Jazeker! Wij maken alles iedere ochtend vers voor u klaar. Kwaliteit is nummer 1 bij ons.

Ik heb een grote bestelling, wat nu?

Mocht u een grote bestelling willen plaatsen, willen wij u vragen van te voren even langs te komen of te bellen. Dit ivm de voorraad

Kan ik ook iets bestellen wat jullie normaliter niet hebben?

Jazeker! Als u dit voor 5 uur doorgeeft kunnen wij iets regelen.

Vraag maar raak!

Hierboven vindt u de vragen welke bij ons het bekendst zijn.
Staat uw vraag hier niet tussen? vraag het gerust aan een van onze medewerkers of klik hier onder op: